maanantai 29. syyskuuta 2014

Luottotuotteet osa 1

Luottotuotteet on vaihtuneet rankasti vuosien saatossa.
Välillä on kausia jolloin iho oikuttelee,välillä taas iho oli niin kuiva ettei edes Clarinsin kasvoöljy meinannut riittää kosteutukseen.
Silloin tällöin olen löytänyt ihanan ja täydellisen tuotteen tai hajuveden ja huomaan palaavani niihin aina takaisin aika ajoin vaikka uteliaisuus heittelee minua muihin suuntiin jatkuvasti.

Yksi mihin rakastuin jo vuosia sitten on The Body Shopin Hemp Face Protector. Teinistä asti ihoni on kärsinyt pintakuivuudesta ja ainoa voide jonka tunsin auttavan siihen oli Hemp Face Protector.
Alunperin käytin hamppu-sarjan huulirasvaa mutta eksyin jotenkin kokeilemaan tätä iholleni kaupassa. Olin yllättynyt ettei kasvovoide tuoksunut yhtä pistävältä kuin hamppu tuotteet yleensä vaan pehmeämmältä ja makeammalta. Voide on yllättävän ohutta mutta kosteutustehot sitäkin paremmat! Tätä on mennyt vuosien saatossa valtavasti,etenkin kovilla pakkasilla eikä hintakaan ole aivan törkeä.

Hamppu-sarjan huulirasvan mainitsinkin jo.


Hamppu-sarjan huulirasvan koostumus oli aiemmin erilainen,liukkaampi. Vaikka koostumus muuttuikin,jäin tähän silti jumiin. Olen siis jo vuosia käyttänyt tätä. Olen niitä ihmisiä jotka ei tarvitse yleensä huulirasvaa kuin vain yötä vasten,ja tämä on tarpeeksi paksu siihen tarkoitukseen. Koostumus ei ole enää yhtä liukas vaan vahamainen mutta ehkä juuri siitä syystä löydän sitä huuliltani vielä aamullakin.

Hampun jälkeen,jostain syystä,löysin itseni Dermosilin tuotteista. Toinen loistava kosteuttaja,tosin itselläni vain yökäytössä,on jo mainitsemani Skin Comfort Teho Yövoide.


"Dermosil Skin Comfort Teho Yövoide kosteuttaa tehokkaasti ihon pintaa ja sen syvempiä kerroksia yön aikana. Teho Yövoide sisältää ihoa hoitavia ainesosia, jotka vahvistavat ihon uudistumisprosessia ja suojaavat ihoa. Yövoide imeytyy nopeasti ja jättää iholle samettisen pehmeän, kosteuttavan pinnan."

Tuotteessa on ihanan naisellinen ja pehmeä tuoksu,minulla ei ole kuin vaan hyvää sanottavaa tästä.

Arkisimmissa,ja edelleen päivittäisessä käytössä jo vuosia olleena voisinkin mainita Garnierin mineral Ultra Dry antiperspirantin.



Olen aina hikoillut voimakkaasti jostain syystä ja kun löysin tämän vahingossa,olen ollut tyytyväinen. Tosin tuntuu joinakin päivinä ettei edes tämä ole tarpeeksi..
Tämän tuoksu ja pito ovat hyviä jokapäiväisessä käytössä. Jostain syystä roll-onit ei pidä minulla vaikka ennemmin käyttäisin niitä joten olen siis pitäytynyt suihkutettavassa versiossa.

Nyt siis uteliasuudesta kysyisin,minkä antiperspirantin olette huomanneet toimivan teillä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti