torstai 28. toukokuuta 2015

Pakkomielteisesti odotettu Advanced Night Repair

No olihan minun nyt pysähdyttävä kirjoittamaan tästä ohimennen vaikka Estee Lauderin muiden tuotteiden puiminen on minulla vielä kesken.

Ah tämä kärsimättömyys!


Estee Lauderin Advanced Night Repair on keikkunut minun himotuimmat-listallani jo vuosia. Advanced Night Repair-seerumin koostumustakin on ehditty muuttaa vuosien saatossa mutta minä en vaan ole ikinä kerennyt siihen junaan mukaan.


Estee Lauder Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex 2 on kyllä sellainen nimihirviö.. Näin Estee Lauder kertoo itse tuotteestaan;

"It maximizes the power of skin's natural nighttime renewal with our exclusive ChronoluxCB™ Technology.
Lines and wrinkles look significantly reduced. More than 75% of women felt their skin looked more youthful in just 4 weeks. Skin feels smoother, hydrated, stronger. 82% felt their skin was immediately hydrated. Skin looks younger, radiant, more even toned. 83% felt their skin looked healthier, fresher, more rested in just 4 weeks.
25+ Patents and Patents Pending Worldwide. Effective for every ethnicity."

Pullosta ulos valuteltuna huomasin ettei seerumi ole täysin juoksevaa vaan hieman paksumpaa,läpinäkyvän rusehtavaa nestettä.
Tuoksu. Se jakaa varmasti mielipiteitä. Minulle tästä tuli mieleen lapsena mussutetut kokakola-mehujäät jotka sai puristaa ulos pakkauksestaan! :D
Neste asettuu kauniisti paikalleen ja imeytyy välittömästi jättämättä tahmaista pintaa.

Minullahan oli testissä vain tämä pieni pullo joten en voi sanoa tuloksista oikein muuta kuin että tykkäsin kyllä ihon pehmeydestä tämän käytön aikaan. Mitään radikaalia muutosta en omassa ihossa huomannut,esimerkiksi kasvojen punoitus oli aivan samanlainen kuin ennenkin.
Mutta sainpahan nyt vihdoin tyydyttäneen uteliaisuuteni<3

Tosin silmänympärysseerumi kutkuttaa minua vieläkin niiiiiiin paljon!


Onko Advanced Night-tuotteet teille tuttuja?

2 kommenttia:

  1. Mä rakastan tätä seerumia. Ei varmaan tarvi sanoa. ;) Nimi on kyllä aika hirviö. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyl mustakin tuntuu et vielä hommaan sen normikokosen-pullon.. Eihän tollasesta nyt voinu ees saada kunnon kuvaa ;)

      Poista