sunnuntai 26. heinäkuuta 2015

No olihan se nyt minunkin kokeiltava!

Tässä on päivittäisen ihonhoidon tuote josta saa lukea jatkuvasti muista blogeista. Asuessani Englannissa kävelin tämän ohi jatkuvasti mutten silti ikinä napannut sitä mukaani ostoskoriin.

Nyt siellä taas lomaillessani päätin että on aika napata härkää sarvista ja kokeilla tätä niin kovasti hehkutettua käsivoidetta!


Kyseessähän on siis Soap&Glory:n Hand Food käsivoide. Soap&Glory merkkinä on tunnettu hempeän vaaleanpunaisesta kuosistaan ja hellyyttävästä fiftari-meiningistä esimerkiksi ihonhoidon tai kosmetiikan pakkauksissa.


Ensimmäisen kerran tätä testatessani olin yllättynyt koostumuksesta. Jotenkin kuvittelin tämän olevan paksumpaa mutta tämä olikin ohuempaa,aivan kuin geelin ja voiteen välimuoto. Jo suht pieni määrä riittää mutta voide imeytyy rivakasti joten liian pienen määrän kyllä huomaa nopeasti ;)

Hehkutettuna ominaisuutena yleensä mainitaan tuoksu. Tuoksu oli aika voimakas ja minun nenääni hyvin "tyttömäinen". Ajattelin ensimmäisinä kertoina ettei tämä ole ihan minun juttuni kunnes useamman käyttökerran jälkeen aloin kaipaamaan tämän voiteen tuoksua. Mitä ihmettä? :D


Kosteutus-tehoista olisi aina helpompi puhua talviaikaan,sehän on kaikkien voiteiden tulikoe. Mutta minun mielestäni tämä on yllättävän kosteuttava ja ihoa rauhoittava koostumukseensa nähden eikä ärsyttänyt edes kiristävällä atooppisella iholla.


Kaikenkaikkiaan olin yllättynyt,postitiivisesti. Jotenkin silti jäi uteluttamaan joskohan tällä merkillä olisi jotain vielä tujumpaa käsivoidetta!


Onko teillä kokemusta Hand Foodista?

2 kommenttia: