tiistai 29. syyskuuta 2015

Hämmentävä suunnan muutos

Jonkin sortin henkinen nyrjähdys ehkä?

Olen blogin alkuajoista asti sanonut miten en pidä ruusun tuoksusta. Ei vaan nappaa,jotenkin ällöttää. Vieritänkin kaiken syyn muutokseen Lushin Ro's Arganille,nimittäin jostain kumman syystä tämä asia on muuttunut.

Lapsesta asti en ole voinut sietää ruusun tuoksua,se tuoksui parkkipaikoille ja naapurin mummoille. Se oli jotenkin äitelä ja liian voimakas. Tiedätte varmaan mitä tarkoitan?

Ro's Argan oli jäädä hyllyyn ensimmäisen kerran kun haistelin sitä. Ajattelin,että mikään tuote ei voisi olla niin valloittava että se syrjäyttäisi sen mielikuvan mikä minulle tulisi ruusuista. Toisin kuitenkin kävi!

Ro's Argan ja Rose Jam Lushilta,ruusuvesi FLOW kosmetiikalta.. Bring it on! Nyt siis ruusu ei ole enää minulta pannassa ja se tuoksuukin nenääni aivan erilaiselta kuin koskaan ennen. Nyt se tuoksuu täyteläiseltä ja syvältä,aivan kuin paksulta viltiltä ympärillä sade iltana.

"Inhokkilistalla" toki on jokunen muu,esimerkiksi sitrus-tuoksut (vessanraikastin-viba) mutta nähtävästi toivoakin vielä on ;)


Mikä tuoksu saa teissä inhon väreet aikaiseksi?


4 kommenttia:

  1. Mä taas tykkään sitrustuoksuista, mutta oliivi on mulle ehkä se ällöttävin tuoksu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oliivi kyl toimii aika harvoin hyvin tuoksuna :| Itelläni inhokit riippuu siitä mihin käytettävässä tuotteessa se on,oon ehkä krantuin vartalovoiteissa kun ne tuoksuthan jää leijumaan kauaks aikaa :)

      Poista
  2. Mun on pakko sanoa yksi tuoksu, jota en voi sietää se on TM:n Angel (se perus), mua alkaa aina aivatuttamaan se kamalasti ja silmät alkaa vuotamaan. En edes tiedä, mikä siinä on. Mutta jos mennään maanpäällisimpiin asioihin, niin sitten se on tupakka, hyi hitto, sen haistaa ihmisistäkin ketkä sitä polttaa, sitten siihen vielä hajuvedet päälle niin hyi yök. :D

    VastaaPoista