torstai 17. joulukuuta 2015

Dear Santa 2015


HUOM!
Olin joulukalenteriluukun arvontaan kirjoittanut ristiriitaisesti arvonnat olevan voimassa viikon ja loppuvan 15.12 öööööhm.. Viikkohan tulee täyteen perjantaina 18.12 joten vielä on aikaa osallistua! :)
Eilinenkin näytti menevän niin sählätessä että unohdin julkaista postauksen joka oli jo valmiina! :D



Tämä vuosi on vain hävinnyt jonnekin.. Valtavasti muutoksia ja jotenkin aivan liian vähän aikaa. Nyt on taas se ihana aika kun voi haaveilla Joulupukin lukevan minut kilttien listaan ja tekevän minusta kikattavan pikku tytön jälleen ;)

Vuorossa siis tämän vuoden lista joulupukille.



 Kiitos vaan teille Rakkaat Bloggaaja Sisaret,nythän se on sitten pakkomielteisesti saatava. Nimittäin YSL:n Poudre Compact Radiance Perfection Universelle. Kyseessä on siis "väritön" puuteri joka blurraa ihoa ja tekee siitä tasaisemman sävyisen.

"Yves Saint Laurent introduces its first HD translucent powder that sets foundation, mattifies, blurs and evens out all complexions."

Nämä DD-puuterit ovat minulle vielä vähän kysymysmerkki mutta hei,TÄMÄ ON SAATAVA!






Ja tämä.. Siis.

Minulla ei ole ikinä ollut minkäänlaista obsessiota meteoriitteihin mikä hyvin laajalti kosmetiikka-intoilijoita villitsee mutta nämä tämän joulun meteoriitit..

Winter Fairy Tale Collection on nimenä täydellinen tämän joulun kokoelmalle. Se kuvaa tämän joulun meteoriitteja täydellisesti! Hohtoa,kimmellystä,pallojen seasta löytyviä TÄHTIÄ,tuttu ihana tuoksu ja tuo uskomattoman romanttinen jouluinen ulkomuoto.






Marc Jacobsin Lola on minulle tuttu tuoksu entuudestaan. Tykkäsin sen syvyydestä ja "tummuudesta" mitä en ole Jacobsilla muuten niin paljon tavannutkaan. Mutta nyt sitten tuli Decadence!

Tuoksuttelin tätä vahingossa paikallisessa Sokoksessa ja huomasin miettiväni usean päivän aikana että mistä tuo ihana tuoksu oikeen leijailee.. Omasta käsivarrestahan se. Olen aika kranttu tuoksuissa ja tuo on hyvä merkki,tuo vihreä upeus tänne siis! Eikö niin joulupukki?






Sitten tälläiseen simppelimpään eli Madaran Nokkonen DD balm and DD mist.

Jo nimet ovat niin mielenkiintoiset että se pistää näitä vähän pohdiskelemaan.. BB,CC,DD.. Itse taisin tippua kärryiltä jo sen BB:n jälkeen.
Madara on minulle merkkinä vieras ja jostain syystä nämä nokkostuotteet vaan kävivät houkuttelemaan! Tarvitseeko kosmetiikkahimotuksia edes sen suuremmin koittaa selitellä?



Siinä kai se tämän vuoden tärkeimmät mutta onhan se nyt myönnettävä että houkuttaahan vaikka mitkä kauniit joulupaketit.. Kaupassa käyminen joulusesonkina on todellakin riski! :D



Mitäs siellä on pyydetty pukilta lahjaksi?

2 kommenttia:

  1. Ei yhtään hassumpia toiveita. ;) Mun lahjatoiveet on tänäkin vuonna jotain muuta kuin kosmetiikkaa. Olen aina sanonut että kirja ja iso suklaarasia niin olen tyytyväinen. ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin nää toiveet on siitä hauskoja et en mä tälläsiä raaskis ees läheisiltä pyydellä! :D

      Poista