tiistai 16. helmikuuta 2016

Ardenin tumman makea uutuus

Voi niitä ihania alennusmyyntejä.. Miten siinä sitten kävinkään,tokihan jotain oli tartuttava mukaan tai tämä "myyntivaltti" joulun jälkeen olisi mennyt osaltani ihan hukkaan.

Hajuvedet ovat aina hyvä sijoitus,näin ainakin itse hajuvesi-addiktina koen. Niistä tulee hyvä mieli ja itse aina yhdistän hajuveden mielialaan. Pirtsakampaa ankeina aamuina,mausteisempaa tuomaan itsevarmuutta uusiin tilainteisiin.


Tästä tuoksusta sanottuun termiin "sweet floriental" en voisi olla enemmän samaa mieltä. Se on makea muttei täysin kukkainen tai itämainen eli niiden yhdistelmä "floriental". Pullon tummuudesta huolimatta se ei ole raskas tai dominoiva. Vaikka tässä onkin makeutta ja tummaa pohjaa,saisi tätä varmasti suihkutella aika raskaalla kädellä saadakseen aikaan överit.

Jos olen aivan rehellinen,olen yllättynyt miten paljon olen tästä pitänyt. Tämä menee aika makeaksi ilman mausteisuutta jota yleensä kaipaan,silti makeus tässä ei ole häiritsevätn "pirskahtelevainen" tai ns. escadamainen josta en ole ikinä välittänyt.



Tuoksunuotit ovat seuraavat Fragrantican mukaan:

Top Notes: Red plum, Blood Orange, Passion Fruit
Middle Notes: Sambac Jasmine, Pink Freesia, Velvet Rose Petals
Base Notes: Red Amber, Mahogany, Praline

Itse tätä nyt tuoksutellessani huomaan aistivani mehukkaan luumun,ruusun,passionhedelmän ja jasmiinin. Minun nenääni ja minun ihollani tämä on siis ennen muuta makean mehukas muttei terävä tai hyökkäävä. Jos tästä nyt jotain huonoa on löydettävä,tämä ei kestä minun ihollani kauaa vaan alkaa haihtua jo muutamassa tunnissa.


Ja onhan nyt jotain mainittava tuosta pullosta! Tuo vetoaa minuun jotenkin todella paljon.. Mystistä mustaa ja punaista,Ardenille tyypillinen ovi kertomassa tämänkin olevan yksi Red Door:n sisaruskatraasta.


Mikä on teidän viimeksi hankkimanne hajuvesi?

2 kommenttia:

  1. Tää on niin ihana! Mun iholla tää kestää koko päivän, hyvä jos suihkussa irtoaa pois. :D Mun viimeisin hankinta on LouLou. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää on kyllä niin mystisiä! :D Näinköhän se siks mulla hälvenee nopeammin kun joudun rasvaamaan ihoa sen verran enemmän et periaatteessa jo on jo valmiiks rasvasen "liuottavalla" pohjalla?

      Poista