keskiviikko 10. helmikuuta 2016

Vaarallinen vanha obsessio nostaa päätään

Nyt mennään heikoilla jäillä.

Olen muistaakseni joskus ohimennen maininnut miten minulla on ollut todellinen pakkomielle Yves Saint Laurentin tuotteisiin. Se alkoi viattomasti merkin huulikiilloista mutta levisi sitten muun kosmetiikan kautta hajuvesiin. Onnistuin painamaan tämän mieltymyksen piilompaan vuosien saatossa mutta nyt tapahtui sellainen hairahdus että piru on taas irti.

Kotiutin nimittäin vahingossa (ei sellaista olekaan..) kolme YSL:n tuotetta ja jo sohvalla paketteja pidellessäni tiesin että se on menoa nyt. Tässä sitä taas mennään.


Ensimmäinen näistä tuotteista jonka haluan esitellä teille on Full Metal Shadow sävyssä 4 Onde Sable. Heti ensimmäisenä haluan sanoa että katsokaa tuota ulkomuotoa! Metallia,kultaa,hopeaa.. Olin myyty jo vilkaisusta. Itse sävy on hyvin neutraali nude,vaalealle iholle "häviävä" sävy.


MUTTA.. Se jutu tässä on se että tämä on voimakkaan helmiäinen,lähes hileinen ja metallinhohtoinen. Tämä oikeasti hohtaa kilpaa valon kanssa. Kyseessä on nestemäinen tuote joten olin hieman skeptinen tämän levittyvyydestä tai kestävyydestä. Onneksi olin väärässä.

Itse otan huulikiiltosivellinmäisesta siveltimestä voidemaista luomiväriä kämmenselälle ja siitä sormilla tuputellen levitän luomille. Luomiväri näyttää kämmenselän "möykyssä" epätasaiselta mutta kun sitä alkaa levittää iholle,tasoittuu se kiiltäväksi pinnaksi.


Kuivumiseen luomillä menee muutama sekuntti ja tämä on minulla kestänyt helposti yli 12h ILMAN POHJUSTAJAA. Olen kokeillut tätä meikkivoiteen päälle,meikkivoiteen+puuterin päälle sekä paljaalle luomelle ja lopputulos on aina sama. Huikeeta!

Olen jättänyt tämän käytön liikkuvalle luomelle - tämä on niin märän metallinhohtoinen että kulmaluulla tätä käyttäessä se saattaisi jopa pistää silmään vähän turhan hanakasti ;)


En edes yleensä välitä voidemaisista luomiväreistä mutta.. Yves Saint Laurent teki sen taas,olen aivan retkahtanut. Jatkossa siis vielä kirjoitan noista muutamasta muustakin hairahduksestani,pysykää kuulolla!


Mikä merkki on teille SE heikko kohta?

4 kommenttia:

  1. Joku vuosi sitten ostin NYXin tuotteita aivan kauheasti, eikä muita meikkejä minulla melkein ollutkaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis nää on kyl niin jänniä juttuja,en ymmärrä mistä nää hurahtamiset johtuu! :D

      Poista
  2. Tässä on tosi paljon samaa kuin Armanin Rose Ashes -sävyssä joka on mun lemppari. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on jotenki niin helppo ja niin kestävä. Kauheeta,älä käy ees höpöttämään Armanista,oon siinä varmaan seuraavaks kiinni! :D

      Poista