maanantai 1. elokuuta 2016

Aivan liian kaunis Solstice!

Kun näin Sleekin Highlighting Palette Solsticen oli peli selvä. Ja koska nyt on maanantai,on aika näyttää teille tämä uskomattoman kaunis paletti<3

Strobing ja korostaminen muutenkin on ollut kuumaa huutoa jo jonkin aikaa ja voin kyllä myöntää - jokapaikassa näkyvät hile/glitter/helmiäisoksennukset alkoivat vedota syvästi minuunkin ;)

Olen aina käyttänyt korostuspuutereita mutta sen suurempaa intohimoa siihen minulla ei ollut,tällä kertaa tämä paletti oli PAKKO SAADA.


 Solsticessa on neljä reilun kokoista nappia joista kolme on puuterimaisia ja yksi voidemainen. Voidemaiset eivät vetoa minuun mutta nuo kolme puuterimaista olivat tarpeeksi sinetöidäkseen hankinnan. Ja hei.. Katsokaa nyt tuota ulkokuorta!

Nyt jo hyvin yleiseen tapaan oli tässäkin nappien ja peilin välissä muovisuoja jossa näkyy sävyjen nimet. Ihan näppärä keino niin kauan kuin muovi pysyy tallessa ;)


Käyn nyt sävyt läpi järjestyksessä eli vasemmalta oikealle rivittäin. Vasemman yläkylman Ecliptic on paletin ainoa voidemainen sävy ja hohteessaan paletin maltillisin. Olen itse niin vaalea että tämä tahtoo olla minulle hieman liian tumma mutta kuitenkin kiva tuomaan poskille muuten valoa.

Voidemaisen korostusnapin vieressä on violetin viileä Hemisphere Hemisphere on selkeän huurteinen ja aika pigmenttinen sävy joka tuo selvää kylmyyttä ja lähes metallinhohtoisuutta iholle. Upea kalpealla iholle,voi olla joillekin liikaa joilla on lämpimämmän sävyinen iho.

Paletin kolmas ja neljäs sävy ovat ehdottomasti omat lempparini.

Subsolar on paletissa neutraalin kellertävä ja Equinox pronssinhohtoinen. Sanoisin että Subsolar on paletin monikäyttöisin ja helppokäyttöisin. Silläkin saa överit aikaiseksi mutta pohjasävy on sen verran neutraali että uskoisin sen sopivan lähes kelle vaan. Equinox taas.. Tässä päästään vähemmän vaatimattomaan metallinhohtoon! Vaikka olen todella kalpea,ei tämä sävy ole minulle liian tumma korostuksiin mutta sen kanssa on oltava varovainen sen voimakkaan metallinhohdon takia.


Olen ollut aivan myyty tämän paletin kanssa! Tällä saa aikaiseksi hienojakoista ja heleää hohtoa tai voimakasta kilpailen-auringon-kanssa-hohtoa. Kaikki puuterimaiset napit ovat pinnaltaan aika kovia mutta pigmenttiä irtoaa silti mielinmäärin.



Mikä siellä on viimeisin korostustuotehurahdus?

6 kommenttia:

  1. Itsekin olen ko.paletin hankintaa pohtinut, mutta tuo paletin voidemainen kaveri on hieman jarrutellut - itsellänikään ei voidemaisia oikein tule käytettyä ja kuten sinullakin, niin itsellenikin se olisi lisäksi liian tumma :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon iteki ihan avuton noiden voidemaisten kans ku kuitenkin puuteroin kasvot ni ne joko häviää sen alle tai rullaa sen päällä :|

      Poista
  2. Noi sävyt on ihan superkauniita, haluan tän paletin ehdottomasti itsellenikin<3 :D Mun uusin suosikkini korostustuotteissa on Anastasia Beverly Hillsin Sun Dipped Glow Kit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaaaah en oo Anastasiaa ees vielä kokeillu! Nythä Sleekiä saaki täälläpäin suht hyvin jo suomalaisistaki verkkokaupoista ni ei tarvii säätää :p

      Poista
  3. Nätti paletti! <3 Hohtoa ei voi koskaan olla liikaa!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin myyty jo ulkokuoresta,olisin tän varmaan metsästäny käsiinki vaikka sisällä olis mitä! :D

      Poista